از توقیف بنز ۱۲۰ میلیاردی تا کشف انواع البسه قاچاق در تاکستان 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو مرسدس بنز فاقد پلاک را در حال تردد و دور دور مشاهده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که خودروی مذکور با پلاک گذر موقت وارد کشور شده و در حال حاضر فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه خودرو مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودروی توقیف شده را در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

کشف انواع البسه قاچاق درتاکستان 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲ هزار و ۴۰ ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا یکی از دغدغه‌های پلیس است و هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.